Naar inhoud

Nieuws

Hulp bij het invullen van de belastingaangifte

Belastingen

Op 15, 16 en 18 mei zullen drie medewerkers van de Federale Overheidsdienst Financiën aanwezig zijn in De Poort, om je te helpen bij het invullen van je belastingaangifte. Je kan er terecht op de eerste verdieping, van 9 tot 15 uur.

Heb je je papieren aangifteformulier (bruine enveloppe) nog niet ontvangen? Geen probleem, die is niet nodig om je te laten helpen bij je aangifte. Vergeet niet om je identiteitskaart mee te brengen, en de nodige documenten en attesten.

Welke documenten heb je nodig:

  • identiteitskaart of papieren aangifteformulier
  • betaalbewijzen die belastingvermindering kunnen opleveren: hypothecaire leningen, levensverzekeringen, giften aan erkende instellingen, kosten voor kinderopvang, uitgaven in het kader van energiebesparing, onderhoudsuitkeringen, ...
  • alle inlichtingen over eventuele buitenlands inkosten: loonfiches, inlichtingen over buitenlandse roerende en onroerende inkomsten

In de kantoren van Lokeren kan je vanaf 2 mei iedere werkdag terecht van 9 u tot 12 u. Vanaf de maand juni is dit van 9 u tot 15 u. Op zaterdag 20/5 en 10/6 zijn er in de voormiddag  (van 9u tot 12u ) zitdagen in de kantoren van Lokeren.

Info en contact:

Centrum P Dendermonde Beheer team 4

Grote kaai 20 te 9160  Lokeren

Tel 02/574 08 40 

Mail:   p.denderm.team4@minfin.fed.be

 

Contactcenter FOD Financiën - Inlichtingen belastingen, registratie

02/572 57 57 (gewoon tarief, elke werkdag van 8u tot 17u)

Web: www.taxonweb.be

Datum van het bericht: 10-04-2017